Van Annapolis naar Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Margo Nell- Alkim - WaarBenJij.nu Van Annapolis naar Baltimore - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Margo Nell- Alkim - WaarBenJij.nu

Van Annapolis naar Baltimore

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Margo

28 Juli 2010 | Verenigde Staten, Baltimore

Lieve mensen,
In Annapolis hebben we een leuke rondrit gedaan in zo'n open autootje. Kei leuke huisjes, dat zijn allemaal historische monumenten. En duur zijn die!! Een paar miljoen dollars voor zo'n houten huisje aan de straat! En heet was het daar. 40 graden celcius en meer en zo lekker vochtig en klam.
We hebben in Baltimore een concert van de Beach Boys bijgewoont. Dat was lachen. Het was aan het water dus wij zaten in ons bootje. Erg gezellig. Dit was ongeveer een maandje geleden. Ik ben een beetje achter, maar het komt goed. Geniet van de foto's, tot gauw.
XXX

• 29 Augustus 2010 - 08:12

Dorothé:

Leuke huisjes man..... Leuke prijzen ook. Denk dat ik toch voorlopig even door spaar.
    Het was leuk je weer even gezien te hebben. Veel plezier met de volgende vaaretappe.
    Knuffel, Dorothé (d'n Urste)

• 29 Augustus 2010 - 11:22

Maja:

Ziet er schattig uit! Je maakt het toch maar allemaal mee!
    Wanneer komen de foto's uit het lieflijke Venray erop samen met foto's van het huisje wat jullie gekocht hebben? Dat zal een bijzondere foto worden...
    Groetjes
    Maja
    Ps; niks meer van de nieuwe buren gehoord; zijn denk ik kwaad op ons want Toon was te laat thuis om nog naar de verjaardag van Viktor te gaan.
    Je moet VIktor trouwens ook eens vragen naar zijn nieuwe "tussen-de-middag-baan"....

• 29 Augustus 2010 - 11:30

Pa En Ma Alkim:

Prachtoge foto's weer,en wat is jullie bootje klein vergleken bij die grote reuzen !!!! Leuke huisjes,maar niet voor die prijs (we hoeven er ook geen)je vindt ze ook in Martha's Vinjardt . Veel plezier als je daar bent en onderweg. Hoe is het in Bar Harbor ? We hebben hier nu regen en 14 graden, brrrrrrr.
    Warme groeten van ons,kusje !!

• 30 Augustus 2010 - 07:49

Mark:

40 graden? Hier is het 17 graden met veel regen. Wat een mazzel. Prachtige huisjes, dat is toch net zoiets als jullie hebben in Venray? ;-)

Groet,
    Mark

• 30 Augustus 2010 - 12:43

Frank Nelissen:

leuk wat van je te horen! wat maken jullie toch allemaal mee, echte wereld reizigers . het leven duurt kort dus geniet er maar van. liefs en de groeten aan die aardige man van je.